TOYO Matbaa Mürekkepleri, interpack’ta
Dünyanın önde gelen mürekkep üreticileri
arasında yer alan TOYOINKGROUP bünyesinde faaliyet gösteren TOYO Matbaa
Mürekkepleri fuar süresi boyunca yeni ürünlerini tanıtma fırsatı buldu.
interpack
Fuarı, Almanya’nın Düsseldorf şehrinde gerçekleşti. TOYO Matbaa Mürekkepleri, TOYOINKGROUP çatısı
altında bulunan diğer 6 şirket ile birlikte ziyaretçilerini ağırladı.
Yakın
Coğrafyasını ve Avrupa pazarını odağına alan TOYO Matbaa Mürekkepleri, güçlü ve
yeni ürün serileriyle özenle hazırlandığı fuardan beklediği sonuçları elde etti.
Özellikle Likit mürekkeplerde TOYOWIN, Sheet-Fed mürekkep serilerinde SMART, LIFE
ve Metal Ambalaj Sistemlerinde UB BASE COAT ürünü ile sunduğu çözüm
alternatiflerini iş ortakları ile paylaştı. Müşteri odaklı yaklaşımı, AR&GE
yatırımları ve yenilikçi ürünleri ile yurt içi ve yurt dışı potansiyel iş
ortaklarıyla kontak kuruldu.
Fuar katılımına ilişkin olarak şirketin
yaptığı basın açıklamasında şu bilgilere yer verildi: “TOYO Matbaa
Mürekkepleri, 4 ayrı AR-GE departmanıyla, müşterilerinin ve sektörün değişen ihtiyaçlarına en
hızlı çözümleri sunmak üzere çalışmalar yürütmektedir. Ar-Ge’ye Türkiye
ortalamasının üzerinde yatırım yapan şirket, dünya markası bir grubun üyesi olmanın
bilinci ile Avrupa ve yakın coğrafyada etkin rol oynayabilecek önemli iş
birliklerinin adımını da bu fuarda atma fırsatı buldu. Özellikle,
TOYOINKGROUP’un fuar süresi boyunca EB teknolojileri ile verdiği seminerler dikkat
çekici olmasının yanında katılımcılar tarafından beğeni aldı.”
“Dünyanın
en büyük ambalaj fuarı olma özelliği taşıyan interpack’a ülkemizden katılım
oldukça fazlaydı. Katılımcı ülkeler arasında Türkiye 191 firma ile 4’üncü
sırada yer alırken, ambalaj ve basım
edüstrisine yönelik üretim yapan üreticilere de Türkiye pazarındaki potansiyeli
göstermiş oldu” diyen TOYO Matbaa Mürekkepleri’nde İhracat Uzmanı olan Selen
Ağme Doruk, TOYO Matbaa Mürekkeplerinin ihracat pazarının hızla geliştiğini ve
bu bağlamde interpack’in başarılı bir platform oluşturduğunu, anlattı. TOYO
Matbaa Mürekkepleri ile önümüzdeki aylarda Romanya’da bir eğitim
düzenleyeceklerini, söyleyen Doruk, markanın bölgedeki etkisinin her geçen gün
biraz daha arttığını, anlattı.

Yorumlar
Yorum Gönder